Service Desk

Factuur - FAQ

Mijn rekening is hoger dan verwacht

Elke keer dat u inbelt en verbinding maakt met EuroNet Internet betaalt u een starttarief. Daarna gaat u pas het gesprekstarief per minuut betalen. Het starttarief maakt daardoor een belangrijk deel uit van uw totale gesprekskosten. Deze inlogkosten worden door telecom aanbieders aan EuroNet Internet gefactureerd en apart aan u doorberekend.

Als u op de factuur van KPN '0906'-nummers aantreft, hebt u met uw modem verbinding gemaakt met inbelpunten van andere service providers. Bepaalde sites bieden betaalde diensten aan waarbij, na het geven van uw toestemming, de verbinding met EuroNet Internet wordt verbroken en een nieuwe verbinding met een betaald servicenummer wordt opgebouwd. Aan zo'n 0906-nummer zijn vaak hoge kosten verbonden.

EuroNet Internet raadt u aan altijd goed op te letten wat u download en installeert. Het kan zijn dat sommige installaties nadelige gevolgen hebben voor uw internetverbinding en eventueel uw telefoonrekening.

Eventueel kunt u door KPN uw telefoon laten blokkeren voor 0906-nummers. Kijk voor meer informatie hierover op de website van KPN.